Kim van Velzen: gastvrijheid als onvoorwaardelijke marketingstrategie


To travel is to discover that everyone is wrong about other countries – Aldous Huxley
Kim van Velzen

Volgens Kim van Velzen is gastvrijheid een onvoorwaardelijke marketingstrategie en past een goede strategie op een bierviltje. Dat bierviltje is bewust gekozen door deze heerlijk directe trendstrateeg en horecaman in hart en nieren. Hij weet namelijk precies wat hij wel en niet wil en vertelt daar gepassioneerd over. “De behoefte van en de zorg voor de gast staan altijd centraal.” Vanuit een duidelijk visie (“Leven om te eten en niet eten om te leven”) reist hij nu ‘vrolijk etend’ door het leven als strategisch adviseur en professioneel spreker.

Tot hij op jonge leeftijd geadopteerd werd en het kindertehuis in Zuid-Korea kon verlaten, had eten voor hem een totaal andere functie. Deze ‘emotionele bagage‘ gebruikt hij nu in zijn voordeel. Met een imposante carrière in de hospitalitybranche stippelt hij sinds 2 jaar als bevlogen zelfstandig ondernemer heel gericht zijn pad uit in de hospitality en foodservice. Waarom gastvrijheid volgens hem een marketingstrategie is, legt hij haarfijn uit tijdens The Case Noord op 28 mei a.s. in Leeuwarden. Zie deze blog als een amuse om je smaakpapillen alvast op gang te brengen.

Deze blog verscheen eerder op Marketingfacts.nl. Lees verder

 

Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s