Interview in BouwKennis Kwartaalvisie Q2


Voor de special over Content Marketing in BouwKennis Kwartaalvisie Q2 interviewde hoofdredacteur Remco Tuns mij, over hoe en waarom we een Content Marketing Strategie en Content Marketing inzetten bij Limburgia Utiliteitsdeuren en Berkvens Deursystemen.

Alhoewel Content Marketing misschien voor veel marketeers geen hot topic meer is, is een gedegen Content Marketing Strategie (die naadloos aansluit bij de missie en visie van het bedrijf) wat mij betreft de manier om in business-to-business relevant en succesvol te zijn. Je publiek raken in hun hoofd en in hun hart: dat is waar het om draait.

Vanuit mijn rol als zelfstandig marketingstrateeg merk ik dat dit nog best een uitdaging is voor veel bedrijven. Mijn tip: laat je niet afschrikken als je nog niet beschikt over een Content Marketing Strategie, want het is zeker niet te laat om er alsnog mee te starten. Wil je weten hoe, dan help ik je graag!

In onderstaande pdf is het hele interview te lezen:

BouwKennisKwartaalvisie_Interview_MariekeHeesakkers_mei2016

BouwKennis Kwartaalvisie Interview Q2 2016 door Remco Tuns

Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s