Hoe zet je een nieuw product in de markt op inboundwijze?


Hoe trek je de aandacht van mensen zonder irritant te zijn en hoe bewijs je je toegevoegde waarde, ook aan doelgroepen waar je nog geen relatie mee hebt? Kelly Antonis van Webs interviewde me, over onze B2B inboundmarketingaanpak bij de introductie van een nieuw product bij Berkvens Deursystemen.

Alvast een paar tips:

  • Zet niet jezelf, maar de oplossing die je product of dienst biedt aan de klant centraal. Onderzoek waarom, hoe en wat je nieuwe product of dienst bijdraagt voor je stakeholders en bewijs dit.
  • Werk als marketingafdeling intensief samen met sales. Je doel is hetzelfde en je kunt elkaar versterken om dit te bereiken. Dit geeft voldoening en maakt trots.
  • Je hebt geen groot mediabudget nodig om je product bij de juiste mensen onder de aandacht te brengen. Sterker nog: zonder advertenties kan het ook!

Klik op de foto of lees hier het hele interview

interview Webs

 

Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s