Met menselijke marketing bouwen aan duurzame klantrelaties


1 Februari 2017 presentatie aan iDDD ‘Entrepeneurs of Life’, Castricum aan Zee

Meetbaar_vs_Merkbaar

Op 1 februari a.s. deel ik tijdens een bijeenkomst van de Entrepeneurs of Life’ van iDDD in Castricum aan Zee mijn aanpak, kennis en ervaringen over hoe je menselijke marketing in kunt zetten voor het bouwen aan duurzame klantrelaties. Marketing die misschien niet altijd meteen meetbaar is, maar wel merkbaar, met een duurzaam resultaat dat op langere termijn bijdraagt aan winstgevendheid op meer dan alleen financieel vlak.

Hoe bouw je vanuit een stevig fundament aan een sterk merk en zorg je voor ambassadeurs, zowel binnen als buiten je organisatie?

Als je weet waarom je doet wat je doet; waar je als organisatie voor staat en hoe je je kunt én wilt onderscheiden, dan kun je je klanten raken in hun hoofd en hun hart. Zo worden ze loyaal in plaats van alleen tevreden.

Hoe? Vanuit een ‘customer journey’ organiseer je de momenten van de waarheid voor je klant. Bijvoorbeeld met een content marketingstrategie op inboundwijze. Met interessante en relevante content, zoals blogs, video’s, ebooks, whitepapers etc. “Niet storen, maar gevonden worden” en daarmee automatisch bouwen aan kennisleiderschap. Duurzaam verbinden met menselijke marketing.
Voor meer informatie over de leiderschapstrajecten van iDDD neem contact op met Marc-Jan Hollenberg.
Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s