‘Nieuwe’ marketing: maak jij het verschil?


Kennedy_makeadifference

“One person can make a difference and everyone should try” – J.F. Kennedy

Kun jij het allemaal nog volgen en bijhouden, marketing anno nu? De ene technologie is nog niet uitontwikkeld, of de volgende staat alweer voor de deur. Had je tot een paar jaar geleden nog nooit van 3D printers gehoord, worden ze nu al gebruikt om complete grachtenpanden mee te printen, om het dichtbij mijn ‘eigen branche’ de bouw te houden. Ben je als moderne marketeer eindelijk net lekker op dreef met contentmarketing, ‘moet’ je je alweer volop focussen op ‘nieuwe marketing’ met o.a. big data en marketing automation. We leven ons leven in een hoge versnelling. Vraag jij je ook wel eens wanhopig af waar je de tijd vandaan moet halen om die voortdenderende TGV in hemelsnaam in te halen?

Misschien vind je het zelfs allemaal onzin en houd je het lekker bij hoe het was. Lekker eigenwijs als tegengeluid. Of omdat je gewoon niet weet waar te beginnen of gewoon echt niet van veranderingen houdt. Hoe voorkom je dat je van links naar rechts gaat en daarmee de focus verliest? Hoe blijf je speler, in plaats van dat je speelbal wordt? Geen nood, de oplossing is binnen handbereik. Omdat jij bent wie je bent!

Deze blog verscheen eerder op inboundindustry.nl. Lees hier verder.

Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s