Het managen van de optimale ‘customer experience’ begint binnen!


“Nothing great was ever achieved without enthusiasm”

NothingGreatWasEverAchieved_Enthusiasm

“Conventional marketing wisdom long held that a satisfied customer tells ten people. But in the new age of social media, he or she has the tools to tell ten million.”

Daarmee startte Patrick Lerou, customer experience leader bij Philips Benelux zijn energieke presentatie tijdens de PIM themasessie, op 29 oktober jl. gehouden bij Canon Nederland. Om daarna trots te vertellen dat alle medewerkers trots zijn op hún Philips en dit ook graag uitdragen. ‘Humanizing the brand’ is de uitdaging, want het zijn de kleine, maar vooral menselijke dingen die het doen. Daar is op eigen initiatief van medewerkers zelfs een intern programma voor opgezet. Het recept voor succes? Stap voor stap en gewoon doen!

Dit blog is te lezen op Marketingfacts.nl. Klik hier om verder te lezen.

Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s