‘Persoonlijke’ pijlers voor (online) succes tijdens The Case 2013


Over hoe KPN sympathiek is en Landal ‘hostmanship’ uitdraagt rodeloper_blogTheCase

KPN wil social sociaal zijn. Maar hoe werkt deze telecomreus aan 1-op-1 klantencontact? En Landal is al bijzonder sociaal, on- en offline. Waar dat dan uit blijkt? Beide bedrijven lieten zich van hun menselijke kant zien tijdens The Case 2013 in de Meervaart in Amsterdam, 15 oktober jl. Hier werd hen, en vele andere succesvolle digitale marketeers, een podium geboden om hun (digitale) kennis en inzichten te delen met andere (online) marketeers. Persoonlijk worden, dat is waar KPN naartoe wil. Wat ‘persoonlijk zijn’ inhoudt, daar weet Landal al ‘alles’ van.
Ook omdat ‘hostmanship’ (de overtreffende trap van gastvrijheid, volgens Landal) nou eenmaal het Landal-paradepaardje is. Ondernemen vanuit het hart. Graag neem ik je mee in hun verhalen, die bewijzen dat de menselijke maat binnen hun organisaties prioriteit heeft.

Klik hier om verder te lezen op Marketingfacts.nl, platform voor interactieve marketing

Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s