Interview met mij op Inbound Industry


blikjesMarieke Heesakkers: pakt met passie de kansen in de bouw

Marketing staat op een keerpunt: binnenkort begint de eerste Masterclass Inbound Marketing, gericht op de Bouw en de Industrie. In vijf bijeenkomsten wordt zowel de theorie behandeld als de praktijk: mensen werkzaam in bouw en industrie die vertellen hoe ze op hun bedrijf aan inbound marketing doen. In een serie interviews stellen ze zich voor. Deze keer: Marieke Heesakkers, Brand Manager bij Limburgia Utiliteitsdeuren. Zij zal op 3 juni vertellen over bloggen, toegepast in praktijk.

 

Lees hier het interview dat Freek Janssen met mij had.

Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s