De bescheiden kracht van inbound marketing


Het is (helemaal niet) moeilijk bescheiden te blijven…
bescheiden auto

Bescheidenheid. Een eigenschap die, naar het lijkt, steeds meer aandacht krijgt. Misschien is het ‘het rode auto-syndroom’: dat je er zelf een hebt aangeschaft en ze ineens overal ziet rijden. Of dat je zwanger bent en ineens alleen nog maar kinderwagens ziet. ‘Filtering’ heet dat fenomeen. Ik heb dat dus met bescheidenheid. Niet dat ik het recent heb aangeschaft, maar ik kom het steeds vaker tegen. Gelukkig! Was het maar te koop, dan zou ik het wat mensen cadeau doen. Het is een kracht die vaak onderbelicht en meestal onderschat wordt. Ook of vooral door de eigenaren ervan. Ik neem je in deze blog graag mee in wat overeenkomsten tussen succesvolle bescheidenheid en inbound marketing. Je blijft verre van pushen en schreeuwen hoe goed je bent. Omdat je je daar niet prettig bij voelt, maar vooral omdat je het niet nodig hebt.

Klik hier om verder te lezen op Marketingfacts.nl.

Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s