NextMarketing 2015 -   2 juni 2015
NextMarketing 2015 –
2 juni 2015

Data, big data, data driven marketing, content en content marketing, online leadgeneratie, inbound marketing, marketing automation en de mens in dit geheel. Op dinsdag 2 juni jl. waren dat de onderwerpen die aan bod kwamen, in de raadszaal van het Gemeentehuis in Veenendaal.

One4Marketing organiseerde ‘NextMarketing’ voor de derde keer. Naast keynotes van Ger Nijkamp van Ricoh, Truus Koppelaar van Afas, Mark Beekman van Graydon en Driek Geurtsen van One4Marketing, mocht ik één van de vier breakoutsessies verzorgen. Freek Janssen van Lewis PR, Bas Bergsma van CTB xRM en Tobias Pasma van One4Marketing namen de overige drie breakouts voor hun rekening.

Onderstaand mijn presentatie:

En enkele van de enthousiaste reacties die ik ontving:

“Een bijzonder inspirerende sessie gezien van Marieke, met een realistische marketingbenadering voor de kleinere marketingafdeling!” – Henk Jan Kloppenburg

reactie_Linkedin