De vrouwelijke kracht in marketing


En waarom ook mannen verder mogen lezen

MF_men-women_TomMagliery_CC

Meer (marketing)vrouwen op het podium! Nee, geen feministisch okselhaarclubje, maar een krachtig en inspirerend netwerk van interessante vrouwen met marketingpower. Dat is het doel van NIMA’s Women in Marketing (W.I.M) en de aanleiding van deze blog. Op woensdagavond 15 april jl. vond in Amsterdam bij WeWork de kick-off van W.I.M. plaats. Naast Evelyn van Hasselt, co-owner van Friends of the Brands en Nancy Poleon, owner van BrandedU en Branded Personalities, mocht ook ik een presentatie geven.

Hij maakt het verschil – nog wel

Van tevoren twijfelde ik of ik dat wel zou doen. Want ik ben geen voorstander van discriminatie, positief of niet. De meerderheid van de Nederlandse marketeers is vrouw, maar in de top 100 van beste marketeers staan nog geen 20 vrouwen! Ook verdienen vrouwen beduidend minder geld voor precies hetzelfde werk. Daarom wilde ik (als trotse 6e vrouw in die lijst, op plaats 31) toch graag mijn bijdrage leveren.

Lees verder op Marketingfacts.nl

Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s