Inspireren en geïnspireerd worden: dat is het antwoord!


Een week in het teken van inspiratie en inspiratie delen! Vandaag tijdens het Innomarketingcongres werd het belang van het vermarkten van goede ideeën onderschreven en de rol die marketing daar in kan pakken. Morgen organiseert NIMA Zuid een inspirende bijeenkomst bij Dorel Juvenile, over hoe marketingstrategie tegenwoordig meer op verandermanagement lijkt. Zij delen hoe je transformeert van een product-ontwikkelaar naar een sterk consument gedreven bedrijf.

En ‘last but not least’ donderdag tijdens Digital Marketing in 1 day deel ik de aanpak van Limburgia Utiliteitsdeuren BV tijdens de presentatie ‘Doen is het nieuwe denken’. Ook staan wij in de finale van de ISM Award verkiezing van 2014 en natuurlijk hopen we deze mee naar Someren te kunnen nemen! Maar meedoen is belangrijker dan winnen… Want we zijn alleen al apetrots op het feit dat we naast grootheden als Canon, Royal Haskoning en Imtech op het podium staan.

Hopelijk tot ziens en binnenkort deel ik de presentatie ‘Doen is het nieuwe denken’ graag ook online.

Advertenties

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s