Content Marketing

Duurzame marketing

Waarom content marketing? Zoals de term al aangeeft gaat het om de inhoud. Duurzame inhoud in diverse vormen, geschikt voor diverse (online) kanalen, waarmee je je doelgroepen bedient en/of helpt.

contentmarketingmodel

Content kan zijn: blogs, artikelen, whitepapers, video’s, nieuwsberichten, maar ook tweets, reviews, technische of productinformatie. Samen kijken we naar welke vormen van content passen bij de ondernemingsdoelstellingen van jouw bedrijf en wat relevant is voor jouw stakeholders  en wordt een strategie bepaald. Daarna wordt er praktisch bekeken wat binnen de dagelijkse tijd en mogelijkheden van medewerkers past. Het voordeel van het online toepassen van content marketing is dat de inhoud niet verloren gaat en bijdraagt aan een betere vindbaarheid door Google. En aangezien meer dan 70% van de zoekopdrachten daar starten…

Door het toepassen van een content marketing strategie die aansluit bij je bedrijfsmissie en -visie bouw je aan een expert-status; je wordt gezien als ‘thought leader’. Je straalt vertrouwen uit en de relatie met je klant wordt hierdoor hechter. Een stevige basis voor een langdurige en succesvolle samenwerking.

Content marketing advies op maat / workshops

Wil je bespreken of content marketing iets kan zijn voor jouw organisatie? Neem dan contact met me op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Ik ben beschikbaar voor een (in company) workshop of (strategisch) advies.

In deze blog een voorbeeld van een mogelijke aanpak.

Reacties van deelnemers aan de workshop Content Marketing Strategie:

  • “Informatief, leerzaam, prettig down-to-earth persoon”.
  • “Overtrof mijn verwachtingen gedeeltelijk door je enthousiasme en praktische voorbeelden inclusief de tip dat klein beginnen ook tot resultaten kan leiden.”
  • “Zowel de theorie als praktijkvoorbeelden herkende, maar juist ook nieuwe inzichten heb gekregen. Kortom, ik heb ervan geleerd en ik ben uitgedaagd.”
  • “Zowel stukje theorie als praktische handvatten werden gegeven Het is ook fijn dat je zelf ervaringsdeskundige bent en uit eigen ervaring kunt vertellen.”

mariekeheesakkers@gmail.com of 06-24899200

Geef je reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s