Zakelijk bloggen
Wat levert het je op?
Bloggen draagt bij aan perfecte (online) vindbaarheid en zorgt ervoor dat anderen je gaan zien als expert (thought leader) op je vakgebied. Door je kennis te delen in blogvorm zet je jezelf en je bedrijf in de spotlights. Hierdoor val je op en raak je gemakkelijker in dialoog met je doelgroepen en ontstaan nieuwe contacten. Je laat zien wie je bent en waarom je doet wat je doet.
Hoe schrijf je nou een goede blog? Waar moet je rekening mee houden, waar houdt Google rekening mee, hoe zet je jezelf goed in de etalage, hoe bouw je ondertussen ‘vanzelf’ aan (online) thought leadership (kennisleiderschap)?
Advies / Workshop / Masterclass zakelijk bloggen
Graag help ik je! Neem contact met me op voor advies, een (in company) masterclass of workshop (op maat).
De door mij geschreven blogs zijn hier terug te vinden.
Ervaringen van deelnemers:
- “Ik ben echt een leek wat bloggen betreft. De workshop was heel leuk en interessant.”
- “Ik heb veel praktische punten meegekregen, waarmee ik snel aan de slag kon. Veel van deze punten hadden met bewustwording te maken, zoals de vraag waar je onderwerpen vandaan haalt of het gewoon beginnen en dan bijschaven.”
- “De uitleg was goed alsook de voorbeelden die werden aangedragen.”
- “Goede schrijftips werden gegeven. De basis van een goede blog is hiermee gelegd. Ook was het fijn dat we een blog konden schrijven welke is nagekeken.”
- “Ik vond dat je het onderwerp bloggen duidelijk en helder hebt uitgelegd, je aanpast aan de deelnemers en op een enthousiaste en aanstekelijke manier mensen aan het schrijven krijgt!”